ღ♥ღ♥ღعشق پاکღ♥ღ♥ღ

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

ღ♥ღ♥ღعشق پاکღ♥ღ♥ღ

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

خیال.....

شب رسید و آسمان مهتاب شد

با خیالت دیده ام پرآب شد

در خیالم آمدی از راه دور

کوله بارت مملو از عشق و غرور

آمدی همچون نفس در سینه ام

شاد کردی این دل بی کینه ام...........

غروب..

به سرم می زند گاهی

و سر به سر عکس هایت می گذارم

و آن وقت نقاشی می کنم

بی خیالی چشم هایت را

که می درخشد با غرور

در تب و تاب لحظه های بارانی

و آنگاه غروب می شوم

در وسعت همه ی نیامدن ها

و در خیال آمدنت.....

خیانت

خیانت تنها این نیست که شب را با دیگری

بگذرانی ... خیانت میتواند دروغ دوست داشتن باشد !


خیانت تنها این نیست که دستت را در خفا در دست

دیگری بگذاری .


.. خیانت میتواند جاری کردن اشک بر دیدگان

معصومی باشد !

یادگاری

گفت: می خوام برات یه یادگاری بنویسم. گفتم: کجا؟؟؟؟  گفت : رو قلبت.  گفتم مگه میتونی ؟  گفت : اره سخت نیست ‌‌،آسونه.  گفتم باشه بنویس تا همیشه یادگاری بمونه!  یه خنجر برداشت. گفتم این چیه ؟ گفت : هیسس.  ساکت شدم گفتم : بنویس چرا معطلی؟!  خنجرو برداشت و با تیزی خنجر نوشت دوستت دارم دیوونه....

 اون رفته ! خیلی وقته! کجا ؟ نمیدونم اما هنوز زخم خنجرش یادگاری رو قلبم مونده