ღ♥ღ♥ღعشق پاکღ♥ღ♥ღ

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

ღ♥ღ♥ღعشق پاکღ♥ღ♥ღ

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

خیال.....

شب رسید و آسمان مهتاب شد

با خیالت دیده ام پرآب شد

در خیالم آمدی از راه دور

کوله بارت مملو از عشق و غرور

آمدی همچون نفس در سینه ام

شاد کردی این دل بی کینه ام...........

نظرات 2 + ارسال نظر
سارا دوشنبه 29 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 04:25 ب.ظ http://persiangulf-shakari.de

ستاره ای بدرخشید و ماه مجلس شد ، دل رمیده ما را انیس و مونس شد . بعثت پیامبر اکرم بر پیروان حقیقیش تهنیت باد .
این عید را به شما و خانواده محترمتان تبریک میگویم
ز سر بیرون نخواهم کرد سودای محمد را
نمی‌گیرد خدا هم در دلم جای محمد را

پس از عمری که چون پروانه بر گِرد علی گشتم
در این آیینه دیدم نقش سیمای محمد را

به بینایی امیر عرصه تجرید خواهی شد
کنی گر سرمه‌ات خاک کف پای محمد را

جهان را سر به سر آیینه روی علی دیدی
علی خود آینه ست ای دل تماشای محمد را

محمد من رأی گفت و موسی لن ترانی دید
چه در دل داشت عیسی جز تمنای محمد را

شبی کآفاق را آیینه روی خدا دیدم
خدا می‌دید در آیینه سیمای محمد را

چطور آخر همین گوشی که جز دشنام نشنیده ست
شنید آخر به جان لحن دل آرای محمد را

چه باید گفت از آن شب، آن شب قدس اهورایی
که من با خویشتن دیدم مدارای محمد را

که می‌داند که یوسف با همین آلوده دامانی
شنید آخر ندای گرم و گیرای محمد را

شب صبح ازل پیوند رؤیایی تو می‌گویی
همین من دیدم آیا روی زیبای محمد را

سگ کوی علی هستم ولی دزدانه می‌بینم
علی بر سینه دارد داغ سودای محمد را
سارا مدیر وبلاگ خلیج فارس

زهراجون یکشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:46 ب.ظ http://www.malek1000000000@yahoo.com

سلام وبلاگتون جالب بود یادتون نره به من سربزنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد