ღ♥ღ♥ღعشق پاکღ♥ღ♥ღ

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

ღ♥ღ♥ღعشق پاکღ♥ღ♥ღ

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

دلم تنگ است...

 

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comدلم تنگ است این شبها یقین دارم که می دانی 

         صدای غربت من را ز احساسم تو می خوانی بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com  

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comشدم از درد و تنهایی گلی پژمرده و غمگین  

ببار ای ابر پاییزی که دردم را تو می دانی  بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comمیان دوزخ عشقت پریشان و گرفتارم 

 چرا ای مرکب عشقم چنین آهسته می رانی بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com تپش های دل خستم چه بی تاب و هراسانند 

 به من آخر بگو ای دل چرا امشب پریشانی بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com دلم دریای خون است و پر از امواج بی ساحل 

 درون سینه ام آری تو آن موج هراسانی بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com همواره قلب بیمارم به یاد تو شود روشن 

 چه فرقی می کنداما تو که این را نمی دانی بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد