ღ♥ღ♥ღعشق پاکღ♥ღ♥ღ

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

ღ♥ღ♥ღعشق پاکღ♥ღ♥ღ

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

من نمیگم خودت بگو...

گفتی میرم سفر ولی میام پیشت با دست پر

                       گفتی تا من کنارتم غصه ی دنیارو نخور

گفته بودی که هیچکسی نمیگیره جای منو

                         محال روزی برسه نگیری دستای منو

                           یه کاری کردی با دلم که زندگی برام نموند

                           اتیش بی خیالی هات تموم دنیامو سوزوند

گناه من چی بود مگه؟؟؟؟سنگ صبور غصه هام

فقط بهم بدی نکن من از تو خوبی نمیخوام

                                    چقدر عوض شدی گلم   چی سر عشقمون اومد

                                     چی شد که قلبت یه دفعه قید منو این طوری زد؟؟

چقدر عوض شدی گلم اون همه مهربونی کو؟؟؟

چی شد روزای خوبمون من نمیگم خودت بگو

                                    کی فکرشو میکرد یه روز

                                    این طوری باشه قسمتم؟

بشکنی داغونم کنی جابزاری تو غربتم

اگه بدونی که چیا کشیدم و دم نزدم

                                   اگه بدونی چه جوری این همه راهو اومدم

                                   اگه بدونی که چیا کشیدم و دم نزدممممممم

هر جا که اسم تو میاد اسم خودم یادم میره

                                     یه لحظه خشکم میزنه یه لحظه گریم میگیره 

دلیل گریه های من فقط تویی یادت باشه

                                    یه روز نیاد که زندگیت مثل من ازهم بپاشه

                                  چقدر عوض شدی گلم چی سر عشقمون اومد

                                 چی شد که قلبت یه دفعه قید منو این طوری زد

                                  چقدر عوض شدی گلم اون همه مهربونی کووووو

                                  چی شد روزای خوبمون من نمیگم خودت بگو............

    

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد