ღ♥ღ♥ღعشق پاکღ♥ღ♥ღ

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

ღ♥ღ♥ღعشق پاکღ♥ღ♥ღ

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

ترجمه آهنگ عشق ممنوع

ترجمه آهنگ عشق ممنوع که خودم خیلی دوست دارم

Bir sayfa kopuyor zamandan

صفحه دیگری از زمان داره  پاره میشه

Ayrılırken sen yanımdan

اون موقعی که تو از کنارم رفتی.

Bu aşkın daha en başından Korkuyordum ben sonundan

از همون ابتدای این عشق، من از عاقبتش می ترسیدم.

Bir günah gibi gizledim seni

مثل یک گناه، تو رو پنهان کردم.

Kimse görmedi seninle beni

هیچکی من و تو رو با هم ندید.

Ağlarken içim güldü gözlerim Bir günah gibi gizledim

در حالیکه دلم می گریید،‌چشمانم می خندیدن. مثل یک گناه پنهانت کردم.

Ne bugün ne de yarından

دیگه نه از امروز نه از فرداها،

Beklediğim ne kaldı

انتظاری ندارم.

Beni o gün senden kıskanan

Resimler sarardı

عکسایی که اونوقت، حسودی من  و تو رو کردن،‌ کهنه و زرد شدن.

Bir günah gibi gizledim seni
Kimse görmedi seninle beni
Ağlarken içim güldü gözlerim
Bir günah gibi gizledim 

 

Mp3 - 128 Kbps

دانلود 

Ajda Pekan & Toygar Isikli - Aski Memnu[ Download ]
دانلود آهنگ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد